ဒီေနရာေလးကို

Tuesday, March 22, 2011

ဘတ္စကားစီးလွ်င္ ဒီလိုရွိတယ္

လူအမ်ားမေႀကမနပ္ျဖင့္ ျမည္တြန္ေတာက္တီးေသာ အသံမ်ား ေန့စဥ္ႏွင့္
အမွ် ေစ်းထဲႏွင့္ လၹက္ရည္ဆိုင္မ်ား မိတ္ေဆြမ်ားဆံုသည္ႏွင့္ႀကားေနရ၏
ဘတ္စကားေပၚ၌ျဖစ္သည္၊ တစ္ေယာက္က
”စပယ္ယာ ေထာင္တန္ေပးထားတာ ျပန္အမ္းေတာ့ေလ၊ေရွ့ဂိတ္ဆင္းမွာ”
ထိုစဥ္ ေနာက္တစ္ေယာက္က
”ဒီမွာလဲ မအမ္းရေသးဘူးေနာ္ ဆင္း၇ေတာ့မွာ”
ေနာက္ဆံုးတြင္ထိုင္ေနသူတစ္ေယာက္က
”ငါ့လည္းမအမ္းရေသးဘူး၊ ဘူတာရံုကတက္တာကြ”
စပယ္ယာက ”ဟာ ေထာင္တန္သမားေတြက ဒီေလာက္မမ်ားပါဘူး” ေပးတုန္း
က။ဟူ၍

ထိုျပသနာမ်ား မည္သူကစ ပါသနည္း။

မိတ္ေဆြအခ်ိဳ့တို့ကထိုျပသနာမ်ားကို ရိပ္စားမိသည္။ ထို့ေႀကာင့္သူတို့က ဘတ္စ
ကားမွ စပယ္ယာမ်ားကို မည္သို့တန္ျပန္ပါသနည္း။ သူငယ္ခ်င္းတို့ေတြေကာ?
ဖတ္ႀကည့္ပါ မိတ္ေဆြတစ္ဦးကဘတ္စကားေပၚအတက္။

စပယ္ယာက ”ကားခေေလးေတြေပးအံုး၊ အားလံုး၁၁ေယာက္တက္ထားတာ”
မိတ္ေဆြ ”တစ္ေယာက္ထဲစေကာ့ေစ်းကို”
စပယ္ယာ ”ေထာင္တန္လား ေတာ္ႀကာမွအမ္းမယ္၊အေႀကြမရွိေသးလို့”
မိတ္ေဆြ ”ဟုတ္လား ဒါဆိုလဲ အေႀကြရရင္လာယူူ မအမ္းႏိုင္ရင္ ႀကိဳမေပး
ႏိုင္ဘူးကြ”
စပယ္ယာ မေက်မနပ္ျဖင့္ႀကည့္ကာထြက္သြားသည္။

သူငယ္ခ်င္းတို့ ထိုသူ၏လုပ္၇ပ္မွာ အမွန္ပဲျဖစ္ပါသည္။ အေႀကာင္းမွာမိမိက
အရင္ ႀကိဳလည္းေပးရေသးသည္။ ေပးျပီးေတာ့လည္း ျပန္အမ္းဖို့ရန္ ေမွ်ာ္ေနရ
ေသးသည္။ ေမ့သြားျပန္လွ်င္ ထိုေထာင္တန္မွာ ဆံုးျပီျဖစ္သည္။

ေကာင္းျပီ။ စပယ္ယာဖက္မွႀကည့္လွ်င္ ခရီးသည္မွေမ့ခဲ့ေသာ္ ေမာင္ပိုင္စီးေတာ့
မည္ျဖစ္သည္၊ အရင္းအႏွီးမွာ ပါးစပ္မွ စကားေလးတစ္ခြန္းထဲ၊ ေနာက္ျပီး အ၇
ေခ်ာင္သည္၊ အလကားေနအလကား တစ္ေန့ ႏွစ္ေယာက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ သံုးေယာက္
ပဲျဖစ္ျဖစ္ ထိုထက္မကျဖစ္ျဖစ္ ျပန္အမ္းဖို့ေမ့က်န္ခဲ့လွ်င္ အျမတ္ေတြခ်ည္း။

ဟုတ္ပါျပီဒီအကြက္ေတြေတြသယ္သူကစတင္ခဲ့ပါသနည္း။ ဖတ္ႀကည့္ပါ။တန္ျပန္
လုပ္စားသူေပၚလာျပီလား?။

ဘတ္စကားေပၚ၌ပင္ျဖစ္သည္။
ခရီးသည္ ။ ”အမကိုျပန္အမ္းအံုးေလ ေထာင္တန္ေပးထားတာ။”
စပယ္ယာ။ ”က်ြန္ေတာ္ေျပာျပီးျပီေလ၊ က်ြန္ေတာ္မွတ္မိတယ ္ဒီေန့ ေထာင္တန္
ေပးတာေတြအားလံုး ခ်က္ျခင္းကို ျပန္အမ္းတာ။”
ခရီးသည္ ”ဟယ္လ္ပင္က်ရင္ဆင္းမွာ၊ အခုမွတ္တိုင္ ျပန္မအမ္းရင္မဆင္းဘူးေနာ္”။
စပယ္ယာ ”သေဘာပဲ က်ြန္ေတာ္ေျပာျပီးျပီ ဆင္းဆင္းမဆင္းဆင္း မေက်နပ္လို့
ႀကိဳက္တဲ့ေနရာတိုင္”
ခရီးသည္ ျပန္အမ္းေငြမရပဲ ဆင္းသြားေလသည္။ ထိုအခါ ေနာက္ဆံုးမွ
ခရီးသည္တစ္ေယာက္က ”က်ြန္မနဲ့ အတူတူတစ္မွတ္တိုင္တက္လာတာ သူေပးတာ
ေထာင္တန္မွမဟုတ္တာ” ဟူ၍ ။

ထိုသို့လုပ္စားကိုင္စားေပၚလာျခင္းသည္ မည္သူကသင္ေပး၍ မည္သူကတတ္သြား
ပါသနည္း။


* စရုိက္၌လည္းေကာင္း ၊ အၿပဳအမႈမ်ား၌လည္းေကာင္း ၊ ဟန္၌လည္းေကာင္း ၊ အရာ
အားလံုး၌လည္းေကာင္း အဓိကအက်ဆံုးအခ်က္မွာ ရုိးသားမႈပင္ၿဖစ္သည္။
(ေလာင္ဖဲလ္လိုး)