ဒီေနရာေလးကို

Thursday, March 17, 2011

အျမင္ (၂)

ဆရာက ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္ကို စားပြဲေ႐ွ.မွာ ထိုင္ခိုင္းၿပီး "က" တစ္လံုးေရးျပပါလို. ခိုင္းပါတယ္။ ေက်ာင္းသားက ေရးၿပီး ဆရာ့ေ႐ွ.ကို ထိုးေပးလိုက္ပါတယ္.... ဆရာက သူ.အေျဖကို လက္မခံခဲ့ပါဘူး။ ဆရာ့ဘက္က ၾကည့္ေတာ့ အေျဖက "ယ" ျဖစ္ေနတာကိုး...

ေနာက္ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္ကို ဆရာက ေခၚခိုင္းပါတယ္...ေက်ာင္းသားက ေရးၿပီး" စာ႐ြက္ကို ဆရာ့ဘက္ တစ္ပတ္လွည့္ၿပီး ျပလိုက္ပါတယ္... ဆရာက သူ.အေျဖကို သေဘာက် လက္ခံခဲ့ပါတယ္....

ဒီအျဖစ္ပ်က္ေလးမွာ "ကိစၥရပ္တိုင္းမွာ Angle Of Vision လို.ေခၚတဲ့ ႐ႈေထာင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိႏိူင္တယ္ ဆိုတာပါပဲ"... ေက်ာင္းသား ႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ့ အေျဖဟာ အမွန္ေတြခ်ည္းပါပဲ... ဒါေပမဲ့ ပထမ ေက်ာင္းသားဟာ သူ.ဘက္ အျမင္အတိုင္း ဆရာ့ကို ျပတာကိုး... ဒီေနရာမွာ သတိထားရမွာက ဒုတိယ ေက်ာင္းသားဟာ ဆရာ့ဘက္က "က" လို. ျမင္ရေအာင္ သူက "ယ"လို. အမွားႀကီးေ ရးလိုက္တာ မဟုတ္ပါဘူး... သူလည္း အမွန္ပဲ ေရးလိုက္ၿပီး ဆရာ့ဘက္ကလည္း အမွန္ပဲ ျမင္ႏိူင္ေအာင္ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ အဆင္ေျပမယ့္ အေျခအေန တစ္ခုကို ဖန္တီးလိုက္တာပါ...

အခ်ိဳ.ေသာ ကိစၥရပ္ေတြမွာ သူ.ဘက္ကလည္း ဘယ္လိုမ်ား ျမင္ႏိူင္မလည္းလို. စဥ္းစားေတြးေခၚ ခ်င့္ခ်ိန္ၿပီး သူ.ရဲ့ ႐ႈေထာင့္ကေန ျမင္ျပ၊ ေတြးျပ၊ ေဆြးေႏြးျပဖို. လိုပါလိမ့္မယ္.... အဲဒါမွလည္း ကိုယ္မွန္တယ္ ဆိုတာကို သူနားလည္ လက္ခံႏိူင္ လာမွာပါ... အဲဒီလိုမဟုတ္ပဲ ကိုယ္မွန္တယ္ ဆိုတာကို ကိုယ့္ဘက္က အျမင္ တစ္ခုတည္းနဲ. ႀကည့္ၿပီး ဇြတ္အတင္း ျငင္းခံုေနမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ လိုလားအပ္တဲ့ အေျခအေန တစ္ခုကို ဘယ္ေတာ့မွ ေရာက္ေတာ့မွာ မဟုတ္ပါဘူး...

No comments:

Post a Comment